آموزش بازاریابی نوین

چگونه یک کسب‌وکار خانگی موفق داشته باشیم؟

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ق.ظ

چگونه یک کسب‌وکار خانگی موفق داشته باشیم؟



آیا شما از آن دسته افرادی هستید که اجاره‌ی یک فضای اداری و استخدام نیروی کار را مانع بهره‌وری می‌دانید؟ ترجیح می‌دهید کسب و کار خود را داشته باشید و از منزل خود به تنهایی و یا به همراه یک شریک آن را اداره کنید؟

اگر جواب شما مثبت است، شما تنها نیستید. بر اساس آمار اعلام شده توسط اداره‌ی آمار آمریکا، بیش از ۲۳ میلیون شرکت بدون کارمند در آمریکا فعالیت می‌کنند.

افرادی را می‌شناسم که از کار بر روی میز آشپزخانه‌ی خود یک کسب‌وکار یک میلیون دلاری برای خود ساخته‌اند. اگرچه این کار امکان پذیر است و شما هم می‌توانید موفقیت‌های دیگران را تکرار کنید، اما در عین حال اداره یک کسب‌وکار خانگی می‌تواند بسیار دشوار باشد، زیرا خانه‌ی شما محل استراحت و آرامش در کنار خانواده و انجام کارهای خانه نیز هست و اگر صاحب فرزند نیز باشید، زمان زیادی را باید با آنها سپری کنید.


با قبول تمامی این موارد، اگر تصمیم دارید تا یک استارتاپ موفق داشته باشید که بتواند یک میلیون دلار و بیشتر از آن برای شما درآمدزایی کند، یعنی شما آماده‌ی چالش هستید. بنابراین، برای تکرار موفقیت افرادی که در این زمینه به نتیجه رسیده‌اند چه‌ کارهایی باید انجام دهید؟


برای شروع چند نکته به شما ارائه می‌شود، اما هنگامی‌که شروع به پیشرفت کردید، باید بر اساس موقعیت، محصول، بازار و مشتریان خود برنامه‌ریزی کنید....


اطلاعات تکمیلی درباره چگونه یک کسب‌وکار خانگی موفق داشته باشیم؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی