آموزش بازاریابی نوین

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

کتاب مسری


پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و وال‌استریت‌ژورنال در سال 2013 و بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2013

مشخصات کتاب
شابک: ۴-۰۴-۷۰۴۹-۶۰۰-۹۷۸
نویسنده: جونا برگر
فرمت: کتاب رقعی در ۲۴۶ صفحه
مترجم: نیوشا عاشورزاده
انتشارات: شریف
سال انتشار: ۲۰۱۳
قیمت پشت جلد: ۱۵ هزار تومان (ارسال پستی رایگان)


چگونه بدون تبلیغات و صرف هزینه محصولات و ایده‌هایمان را به صورت ویروسی معروف کنیم؟

برای یافتن جواب، کتاب‌ پرفروش نیویورک تایمز و وال‌استریت‌ژورنال در سال ۲۰۱۳ را بخوانید!

این کتاب به سه سوال مهم پاسخ می‌دهد:

۱. چه عواملی باعث صحبت کردن مردم درباره محصولات، ایده‌ها و خدمات و تبلیغ کردن آن‌ها می‌شود؟
۲. برای مُسری کردن محصول،‌ هدف یا ایده‌تان باید از کدام شش گام استفاده کنید؟
۳. چگونه می‌توانید داستان‌هایی تعریف کنید تا باعث تمایل مردم به سخن‌پراکنی درباره محصولتان شود؟

اگر می‌خواهید محصول، خدمت یا هدفتان شهره شهر شود، یا موضوع صحبت در اینترنت شود،‌ بر تبلیغات تکیه نکنید. مردم به نظرات دوستان و آشنایانشان بیش از تبلیغات پولی اعتماد دارند. چالش این است که محصول یا خدمت خود را سر زبان همه بیندازید. جونا برگرِ متخصص بازاریابی توضیح می‌دهد که چرا بعضی موضوعات راهشان را به سراسر دنیا هموار می‌کنند، درحالی‌که بقیه نادیده گرفته می‌شوند.

راه‌حل او چیزی فراتر از به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی است؛ به گفته او رسانه‌های اجتماعی بیشتر ابزار هستند. اگر از واژه‌های صقیل و غیرضروری این کتاب مثل «اهمیت ذاتی» صرفنظر کنیم، نویسنده روش تبدیل محصول یا هدفتان به موضوع مکالمه عموم را به خوبی آموزش می‌دهد؛ موضوعی که همه بخواهند درباره‌اش بحث کنند. مدیر سبز بر این باور است این رویکرد جذاب که باعث می‌شود موضوع بحث داغ مردم شوید، برای بازاریابان، ‌تبلیغ گران و همچنین جامعه‌شناسان جالب است.


اطلاعات تکمیلی درباره کتاب مسری

کتاب استراتژی کسب‌وکار


کتاب «استراتژی کسب‌وکار» برایان تریسی در یک نگاه

نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در 112 صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
انتشارات: برقعی
سال انتشار: ۲۰۱۵
شابک: ‭۹۷۸-۶۰۰-۷۵۳۱-۰2-0
قیمت: هشت هزار تومان + هزینه پست


کتاب: استراتژی کسب‌وکار – کتابخانه موفقیت برایان تریسی

جدیدترین کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی به زبان فارسی
استراتژی کسب‌وکار

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• استراتژی حمله
• روش بازگشت از آینده
• ۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژی
• استفاده از استراتژی توقف
• خلق بازارهای جدید
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر


اطلاعات تکمیلی درباره کتاب استراتژی کسب‌وکار

پنج استراتژی برای رشد بازاریابی



چگونه می‌توانید بازارهایتان را گسترش دهید؟


پنج استراتژی خلاقانه و مهم برای رشد بازاریابی وجود دارد.

نخست اینکه می‌توانید با تصحیح محصول، تبلیغ موثرتر، قرار دادن محصولات در یک بسته، خارج کردن آنها از بسته‌های خاص، گسترش کانال‌های توزیع یا کاهش قیمت، تعداد بیشتری از محصول فعلی را در بازارهای فعلی بفروشید. با کدام یک از این استراتژی‌ها می‌توانید تعداد بیشتری از محصول فعلی را در بازارهای موجود بفروشید؟

دوم‌ می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی را به بازارها و مشتریان فعلی بفروشید. محصولاتی مکمل محصولات و خدمات فعلی تولید کنید که قبلا در بازار اعتبار پیدا کرده‌اند و کانال‌های توزیعشان را یافته‌ا‌ید.
مشتریان فعلی چه خواسته‌ها، نیازها یا آرزوهای دیگری دارند که می‌توانید با تولید محصولات و خدمات جدید و مکمل محصولات قبلی، آنها را برآورده کنید؟

۸۰ درصد محصولاتی که ۵ سال دیگر خریداری و استفاده می‌شوند، کاملا با محصولات امروز تفاوت دارند. امروزه سرعت منسوخ شدن محصولات بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشر است و فقط چند ماه یا چند سال کارایی دارند. باید مدام محصولات و خدمات جدیدی ارائه دهید تا جایگزین محصولاتی شوند که تاریخ مصرفشان در بازارهای فعلی به سر آمده است.


اطلاعات تکمیلی درباره پنج استراتژی برای رشد بازاریابی

با ۵ میلیون تومان کارخانه تولید اطلاعات بسازید!



یکی از پرسودترین کارخانه‌های دنیا کارخانه تولید اطلاعات است! شما تبدیل به کارخانه‌داری می‌شوید که با تولید اطلاعات به درآمد قابل‌توجهی دست می‌یابید. از سال قبل دوره جدیدی را با نام «کارخانه تولید اطلاعات» طراحی کرده‌ام و به متخصصان آموزش می‌دهم چگونه با روزی چهار ساعت کار، کارخانه‌ای داشته باشند که سودی معادل کارخانه‌های تولیدی کوچک ایجاد کند! در این مقاله بخشی از مطالب دوره را با شما خواننده خوب موفقیت در میان می‌گذارم.

اگر تخصصی دارید چرا با آموزش آن تخصص درآمدی قابل‌توجه کسب نکنید؟ البته بسیاری از افراد متخصص این کار را انجام می‌دهند ولی صرفا به تدریس خصوصی یا سخنرانی و آموزش حضوری می‌پردازند. اگر در همین حد فعالیت کنید کارخانه‌دار نیستید و تنها زمانی درآمد دارید که در حال تدریس و آموزش باشید!

بازاریابی با اینستاگرام



مخاطب: علاقه‌مندان به بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی
نوع محصول:  MP4 دانلودی
ملزومات استفاده: نرم‌افزار مشاهده فیلم، موبایل یا تبلت
حجم: حدود 160 مگابایت فیلم
دسترسی: دریافت لینک دانلود به محض خرید آنلاین          
مدت زمان: 2 ساعت و 30 دقیقه


آیا می‌دانستید که افراد به‌طور میانگین ۲۱ دقیقه در روز را در اینستاگرام می‌گذرانند، در حالی که یک پنجم این زمان را به چک کردن ایمیل اختصاص می‌دهند؟
بازاریابی با اینستاگرام یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن مشتری است!


اینکه «مردم دوست ندارند در اینستاگرام به آن‌ها محصول معرفی شود» افسانه‌ای بیش نیست!

مردم همیشه دنبال فرصت‌های خوب، محصولات خوب و پیشنهادهای ویژه هستند که یکی از بهترین مکان‌های معرفی اینستاگرام است!

اگر بازاریابی با اینستاگرام را شروع نکرده‌اید، فرصت دیده شدن روزانه در موبایل افراد را از دست می‌دهید!

آیا می‌دانستید برای بازاریابی با اینستاگرام نیازی به موبایل، تبلت و حتی سیم‌کارت ندارید و می‌توانید با کامپیوتر این کار را انجام دهید؟

چند ماه پیش تصمیم گرفتم بازاریابی با اینستاگرام را شروع کنم. هنگامی که تعداد فالورهای اینستاگرام سایت مدیرسبز حدود ۱۰۰۰ نفر بود، حدود ساعت ۸ عصر پنجشنبه یک کوپن تخفیف در اینستاگرام گذاشتم و نوشتم فقط تا ۲۳:۵۹ امشب. یعنی آن کوپن فقط برای ۴ ساعت معتبر بود. فقط در آن ۴ ساعت چند میلیون تومان فروش ایجاد شد. اگر همین کار با ایمیل انجام می‌شد قطعا به این سرعت نتیجه نمی‌داد.

اگر اکانت اینستاگرام دارید، آیا اینستاگرام را بیشتر چک می‌کنید یا ایمیلتان را؟
روز به روز بازاریابی با ایمیل سخت‌تر می‌شود. البته منظورم این نیست که قدرتش را از دست داده یا باید کنار گذاشته شود. هنوز اصلی‌ترین روش ارتباط در بازاریابی اینترنتی همان ایمیل است. ولی اطلاع‌رسانی، جلب‌توجه مخاطب و بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی هر روز آسان‌تر می‌شود. دلیل آن است که رسانه‌های اجتماعی برای مخاطب خیلی بیشتر از سایت ما یا حتی ایمیل شخصی جذاب است.


 توضیحات تکمیلی و خرید آنلاین بازاریابی با اینستاگرام


افزایش عملکرد در محل کار

نویسنده: ژان بقوسیان، امیر رضا ثابت
فرمت: کتاب رقعی در 240 صفحه
سال انتشار: 1393
شابک: ‭978-600-9348-98-5
قیمت: 20 هزار تومان (ارسال رایگان با پست سفارشی)

این کتاب را برای کارمندانتان تهیه کنید تا عملکردتان افزایش یابد!



چگونه در محل کار، کارهای یک هفته را در یک روز انجام دهیم؟

پس از کتاب موفق «شکستن مرزهای عملکرد»، کتابی بسیار کامل‌تر و جدیدتر برای افزایش عملکرد در محل کار!

    کتابی بی‌نظیر برای هدیه دادن به کارمندان و مشاهده افزایش عملکرد آن‌ها پس از تعطیلات عید! برای تهیه کتاب برای کارکنان خود با تخفیف ویژه با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۷۳۲ داخلی ۱ تماس بگیرید!

این کتاب به شما کمک می‌کند در محل کار خود به یک قهرمان تبدیل شوید!

همچنین کمک می‌کند با شارژ و استفاده درست از انرژی فیزیکی، انرژی احساسی، انرژی فکری و روحیه خود به بیشترین عملکرد ممکن دست یابید.

اگر معمولا خسته هستید و در محل کارتان بازده لازم را ندارید و همچنین در خانه انرژی کافی برای گذراندن با افراد خانواده را ندارید، مدیریت عملکرد مهم‌ترین مهارتی است که باید بیاموزید.
در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• رازهای افزایش عملکرد در محل کار
•  چگونه انرژی فیزیکی بیشتری داشته باشیم و کمتر خسته شویم
• چگونه صرفه‌نظر از مشکلات، احساس خوبی داشته باشیم
• چگونه عملکرد مغز را بالا ببریم
• روش قهرمانان در ایجاد عادت‌های عمیق
• نقش مدیران در افزایش عملکرد سازمان


افزایش سریع فروش برای مشاغل کوچک

در این دوره آموزشی ایده های فراوانی خواهید یافت که

می تواند فروش شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.


این دوره آموزشی نتیجه سالها تحقیق و همچنین تجربیات شخصی ما در زمینه فروش است. ما در مورد راههایی صحبت خواهیم کرد که باعث می شوند ، درآمد شما بلافاصله افزایش یابد.

محتویات دوره
استفاده از فهرست مشتریان
مشتریان شما چه کسانی هستند؟
چگونه اطلاعات مشتریان را به درآمد تبدیل کنیم؟
در تماسهای خود چه بگوییم؟
به مشتریان در هنگام خرید، بیشتر بفروشید
محصولات مکمل و جانبی
نمونه هایی از جملات برای فروش بیشتر
راه اندازی سیستم اشتراک
خرید مجدد را برای مشتری آسان سازید
مشتریان غیرفعال را فعال سازید
همکاری با دیگران برای افزایش درآمد
مشارکت انتفاعی
انواع مشارکتهای سودآور
ایجاد فروش مورد تایید شریک
محصولات دیگران را به مشتریان خود بفروشید
محصولی مکمل، برای محصول پرفروش دیگران بسازید
استفاده از تبلیغات پرفروش
هفت اشتباه مرگبار در تبلیغات
کمک به کارمندان برای افزایش سریع فروش
چگونه یک فروشنده خوب بیابیم؟
کادر فروش خود را به ابزار مناسب تجهیز کنید
پی گیری تماسها
محصولات و خدمات را بصورت گروهی بفروشید.
استفاده از  اینترنت برای افزایش سریع درآمد
وب سایت شما چه کارهایی را باید انجام دهد؟
و چند نکته دیگر



اطلاعات تکمیلی درباره خرید CD افزایش سریع فروش برای مشاغل کوچک

۷ ترفند بازاریابی با اینستاگرام




ترفندهایی که خیلی‌ها نمی‌دانند!
ژان بقوسیان

از سال قبل آموزش بازاریابی با اینستاگرام را آغاز کرده‌ام و چندین کارگاه تخصصی در این زمینه برگزار کرده‌ایم. در این شماره می‌خواهم چند ترفند ارزشمند را با شما دوستان همیشگی موفقیت در میان بگذارم.

روند انفجاری اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام دارید، آیا اینستاگرام را بیشتر چک می‌کنید یا ایمیلتان را؟ روز به روز بازاریابی با ایمیل سخت‌تر می‌شود. البته منظورم این نیست که قدرتش را از دست داده یا باید کنار گذاشته شود. هنوز اصلی‌ترین روش ارتباط در بازاریابی اینترنتی همان ایمیل است. ولی اطلاع‌رسانی، جلب‌توجه مخاطب و بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی هر روز آسان‌تر می‌شود. دلیل آن است که رسانه‌های اجتماعی برای مخاطب خیلی بیشتر از سایت ما یا حتی ایمیل شخصی جذاب است.

جای هیچ شکی نیست که اینستاگرام توانسته رتبه اول را در تمام رسانه‌های اجتماعی موبایل به خود اختصاص دهد. اینستاگرام بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که بیش از ۲۰۰ میلیون از آن‌ها کاملا فعال هستند. یعنی مطالب جدید را می‌بینند. جالب است بدانید هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیارد عکس در اینستاگرام وجود است، یعنی تقریبا به ازای هر فردی که روی کرده زمین زندگی می‌کند ۳ عکس وجود دارد!

.

.


.

اطلاعات تکمیلی و دانلود مقاله ۷ ترفند بازاریابی با اینستاگرام

گام‌های عملی برای دست‌یابی به رویاهایتان



رویای شما چیست؟ آیا توانسته‌اید به آن تحقق بخشید؟ آیا برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید؟ آیا برای تحقق رویایتان، روش خاصی را درنظر گرفته‌اید؟ آیا هنوز هم به دنبال روش مناسبی می‌گردید؟ شاید هم منتظر هستید دیگران روشی را پیش پایتان بگذارند؟
خیلی از افراد برای خودشان رویایی دارند. بعضی از این افراد، رویاهایشان را با عشق و علاقه توصیف می‌کنند؛ اما عده‌ای دوست ندارند درباره‌ی آن‌ حرف بزنند. ظاهرا این افراد از بیان رویاهایشان خجالت می‌کشند. آن‌ها می‌ترسند مبادا دیگران حرف‌هایشان را مسخره کنند.
انسان‌ها وقتی رویایی ندارند، غمگین و ناراحت هستند. آن‌هایی هم که با وجود داشتن رویا، روشی برای تحقق آن ندارند، چنین احساسی دارند. رویاها هیچ‌گونه قدرت جادویی ندارند. نباید منتظر باشید که رویایتان خودبه‌خود تحقق یابد. باید برای تحقق آن تلاش کنید و روشی را برگزینید که راه درست را به شما نشان دهد و شما را به مقصد نهایی برساند.

تمام موقعیت‌های خود را مشخص کنید

فرایند تلاش برای تحقق یک رویا مانند این است که بخواهید به کمک GPS به یک مقصد برسید. اگر این دستگاه بداند کجا هستید و می‌خواهید به کدام نقطه برسید، از موقعیت شما و مقصدتان نقشه‌ای ارایه می‌دهد. مارک تواین می‌گوید: «برای رسیدن به هدف باید شروع کرد. برای شروع کردن باید کارهای پیچیده و دشوار را به چند کار آسان و کوچک تبدیل کرد. آنگاه برای انجام اولین کار آماده شد.»
هنگامی که می‌خواهیم برای تحقق رویایمان برنامه‌ریزی کنیم، ابتدا باید چند موقعیت را مشخص کنیم:

.

.

.

اطلاعات تکمیلی درباره گام‌های عملی برای دست‌یابی به رویاهایتان

کتاب الکترونیکی استراتژی کسب و کار 2015

کتاب «استراتژی کسب‌وکار» برایان تریسی در یک نگاه

نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در 112 صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
انتشارات: برقعی
سال انتشار: ۲۰۱۵

شابک: ‭۹۷۸-۶۰۰-۷۵۳۱-۰2-0


جدیدترین کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی به زبان فارسی
استراتژی کسب‌وکار

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• استراتژی حمله
• روش بازگشت از آینده
• ۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژی
• استفاده از استراتژی توقف
• خلق بازارهای جدید
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر


اطلاعات تکمیلی درباره دانلود کتاب الکترونیکی استراتژی کسب و کار ۲۰۱۵