آموزش بازاریابی نوین

کتاب مسری

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ق.ظ

کتاب مسری


پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و وال‌استریت‌ژورنال در سال 2013 و بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2013

مشخصات کتاب
شابک: ۴-۰۴-۷۰۴۹-۶۰۰-۹۷۸
نویسنده: جونا برگر
فرمت: کتاب رقعی در ۲۴۶ صفحه
مترجم: نیوشا عاشورزاده
انتشارات: شریف
سال انتشار: ۲۰۱۳
قیمت پشت جلد: ۱۵ هزار تومان (ارسال پستی رایگان)


چگونه بدون تبلیغات و صرف هزینه محصولات و ایده‌هایمان را به صورت ویروسی معروف کنیم؟

برای یافتن جواب، کتاب‌ پرفروش نیویورک تایمز و وال‌استریت‌ژورنال در سال ۲۰۱۳ را بخوانید!

این کتاب به سه سوال مهم پاسخ می‌دهد:

۱. چه عواملی باعث صحبت کردن مردم درباره محصولات، ایده‌ها و خدمات و تبلیغ کردن آن‌ها می‌شود؟
۲. برای مُسری کردن محصول،‌ هدف یا ایده‌تان باید از کدام شش گام استفاده کنید؟
۳. چگونه می‌توانید داستان‌هایی تعریف کنید تا باعث تمایل مردم به سخن‌پراکنی درباره محصولتان شود؟

اگر می‌خواهید محصول، خدمت یا هدفتان شهره شهر شود، یا موضوع صحبت در اینترنت شود،‌ بر تبلیغات تکیه نکنید. مردم به نظرات دوستان و آشنایانشان بیش از تبلیغات پولی اعتماد دارند. چالش این است که محصول یا خدمت خود را سر زبان همه بیندازید. جونا برگرِ متخصص بازاریابی توضیح می‌دهد که چرا بعضی موضوعات راهشان را به سراسر دنیا هموار می‌کنند، درحالی‌که بقیه نادیده گرفته می‌شوند.

راه‌حل او چیزی فراتر از به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی است؛ به گفته او رسانه‌های اجتماعی بیشتر ابزار هستند. اگر از واژه‌های صقیل و غیرضروری این کتاب مثل «اهمیت ذاتی» صرفنظر کنیم، نویسنده روش تبدیل محصول یا هدفتان به موضوع مکالمه عموم را به خوبی آموزش می‌دهد؛ موضوعی که همه بخواهند درباره‌اش بحث کنند. مدیر سبز بر این باور است این رویکرد جذاب که باعث می‌شود موضوع بحث داغ مردم شوید، برای بازاریابان، ‌تبلیغ گران و همچنین جامعه‌شناسان جالب است.


اطلاعات تکمیلی درباره کتاب مسری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی