آموزش بازاریابی نوین

پنج استراتژی برای رشد بازاریابی

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ق.ظ

پنج استراتژی برای رشد بازاریابی



چگونه می‌توانید بازارهایتان را گسترش دهید؟


پنج استراتژی خلاقانه و مهم برای رشد بازاریابی وجود دارد.

نخست اینکه می‌توانید با تصحیح محصول، تبلیغ موثرتر، قرار دادن محصولات در یک بسته، خارج کردن آنها از بسته‌های خاص، گسترش کانال‌های توزیع یا کاهش قیمت، تعداد بیشتری از محصول فعلی را در بازارهای فعلی بفروشید. با کدام یک از این استراتژی‌ها می‌توانید تعداد بیشتری از محصول فعلی را در بازارهای موجود بفروشید؟

دوم‌ می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی را به بازارها و مشتریان فعلی بفروشید. محصولاتی مکمل محصولات و خدمات فعلی تولید کنید که قبلا در بازار اعتبار پیدا کرده‌اند و کانال‌های توزیعشان را یافته‌ا‌ید.
مشتریان فعلی چه خواسته‌ها، نیازها یا آرزوهای دیگری دارند که می‌توانید با تولید محصولات و خدمات جدید و مکمل محصولات قبلی، آنها را برآورده کنید؟

۸۰ درصد محصولاتی که ۵ سال دیگر خریداری و استفاده می‌شوند، کاملا با محصولات امروز تفاوت دارند. امروزه سرعت منسوخ شدن محصولات بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشر است و فقط چند ماه یا چند سال کارایی دارند. باید مدام محصولات و خدمات جدیدی ارائه دهید تا جایگزین محصولاتی شوند که تاریخ مصرفشان در بازارهای فعلی به سر آمده است.


اطلاعات تکمیلی درباره پنج استراتژی برای رشد بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی